Expedition DO! 2023 winnaars chapter 1

20230704_153533000_iOS

Deze teams werden geselecteerd voor Expedition DO! 2023 chapter 2:

• ALFASENT (Ellen De Geyndt)
    zorgt ervoor dat het nooit makkelijker was om de opinies en emoties van gebruikers was in kaart te brengen.
  • BLUEPRINT (Yanis Van Eeckhout)
    lanceert een AI-powered educational platform for teachers to create personalized game-based learning lessons that make education fun for every student.
  • COWCADEMY (Maya Meesters)
    slaat de brug tussen wetenschap en praktijk in de sector van rundvee.
  • ESTATE BRIDGE (Gauthier Willems)
    biedt een B2B-vastgoedplatform aan, waar nieuwe synergiën en absolute transparantie aan de basis liggen.
  • EXPERIENCETWIN (Carl Balcaen)
    wil de huidige gebruikersanalyses in trainingen, beoordelingen en gebruikerstesten digitaliseren en objectiveren, door middel van het gebruik van XR-technologieën.
  • FEEDBACKLAB (Sofie Van Ostaeyen)
    geeft een boost aan de feedbackcultuur in organisaties door het gebruik van een 360° feedbackplatform en praktijkgerichte feedbackworkshops.
  • MEDCHECK (Lise Buelens)
    ontwikkelt een ondersteunende tool om de administratieve last te verlichten waarmee ziekenhuisartsen vandaag de dag worden geconfronteerd.
  • MEERKRACHT (Laura Emery)
    wil het lerarentekort aanpakken en tegelijkertijd de diversiteit in de studentenpopulatie verhogen door leerkrachten op een duurzame manier te professionaliseren.
  • NEPTURE (Iben Braeckevelt)
    ontwikkelt een sensor voor personen met urine-incontinentie die de volheid van de blaas meet.
  • OPTIMIZE (Guillaume Domain)
    maakt de individualisering van ingevroren hondensperma mogelijk.
  • REBIN (Kyanu Delrue)
    helpt overheden en steden om de afvalinzameling efficiënter te organiseren. Via een sensor gekoppeld aan software wordt de inhoud van de afvalbakken in de gaten gehouden en wordt de meest efficiënte route voor ophaling gegenereerd.
  • SUSTAINABIKE (Vincent Goossens)
    geeft elektrische fietsen een tweede leven door een verhoogde transparantie.
  • VR-TES (Laís Boralli Razza)
    wil op een innovatieve manier de mentale gezondheid boosten zonder medicatie.
  • REQUIPMENT (Anthony Francis) helpt mensen om de digitale kloof te overbruggen.

Proficiat aan alle teams!