Final Destination Pitch Night 2022

4/10/22
18u30
Het Pand

Stem je favoriete team naar de overwinning in een glamoureuze live show waar student- en onderzoeker-ondernemerschap centraal staan

Na 7 maanden hard werk bereikt Expedition DO! 2022 zijn eindbestemming. In een ondernemende live pitch- en awardshow gepresenteerd door Tom Van de Weghe zullen de 8 finalistenteams hun businessidee presenteren en strijden voor de overwinning.
Mis deze sprankelende avond niet: moedig onze finalisten aan en vier mee de winnende teams.

Programma:
18u30 – deuren openen
19u00 stipt – start Pitch & Award Show
21u30 – feestelijke receptie

Opgelet: er zijn 2 tickettypes. Vergeet niet van elks (Pitch & Award Show én the Celebratory Reception) eentje te boeken als je graag aanwezig bent op beide!

Expedition DO! is een uniek UGent start-up-programma dat de businessideeën van 16 studenten- en onderzoeksteams naar een hoger niveau tilt.

Expedition DO! 2022 wordt ondersteund door Comate, Liantis, Upkot, Belfius & Birdhouse.
Bijkomende prijzen met dank aan Voka & TechTransfer.

Dit event gaat door in het Engels.